Tidigt

hej hopp, varför vaknar jag aaaaalltid tidigt?? idag och igår vaknade jag klockan sex och blev kaffesugen, det är ju bara att stiga upp:)

I fredags var jag och barnen på ikea, köpte en skitsnygg bänk, så nu har jag tagit bort det stora härket till bokhylla som stog brevid datan:)Äntligen!!!
fick min käre sambo att skruva ihop det med.hihi han älskar Ikea saker;)

Idag vet jag inte vad som händer faktiskt, ska n er en sväng till harald och kolla om de har spegelfästen där, Robin ska på kalas idag med:))


här lägger jag lite bilder som jag snott från min bedårande lillasyster
puss och kram




Kommentarer
Postat av: Cassie

fina bilder =)

2008-06-15 @ 07:43:30
URL: http://cassie92.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0