UVI

helvette vilken otur jag har, urinvägsinfektion:( hade den mest groteska smärtan i ryggen , njurarna hela dagen igår, kunde knappt andas in utan att det stacks och värkte:/ febern kom senare med...
åkte till primären, bara lite mer än fyra timmars väntetid....Usch men jag tog chansen och åkte hem, en timme kunde varit hemma i två timmar emellan men men... Fick med mig Furadentin hem, ska ta en tablett tre gånger dagligen i sju dagar..De ska värka väldans fort de där pillrena:)

jaja inget jobb för mig idag, jag som skulle jobba 8 timmar och allt..jaja bättre att vara hemma och kurera sig:)

Nu ska jag kolla på svampabob med Robin och miranda
puss och kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

uuuuusch!!! stackae. krya på dig! kramisl

2008-06-04 @ 22:42:57
URL: http://linakarinlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0