analysera

My dearest Ancho pancho flatfoot var här igår, jag bjöd upp henne och emilia på middag, väärldens krämigaste currygryta och ris, slurp, supergott

Hon fick agera frisör här igår, Björn blev klippt sen Robin som skrek och rörde sig hela tiden så att angelica råkade raka honom så det blev en kal fläck sen blev det en kal fläck till i nacken som tur är men ändå hahahahahah han hatade allt hår som trillade ner, han var skitförbannad och skrek äääckligt hela tiden samtidigt försökte han borsta bort allt hår som föll ner.
Sen klippte Angelica mig med och jag fick en svin cool lite rockig frisyr:) massor av flikar jag är så nöjd, så idag ska jag sätta in min pärlblonda färg i skallen , för jag blonderade om mig igår igen och jag har kritvitt hår men jag passar inte så bra i det,..

Hade så svårt för att somna igår, kändes tungt att andas osv  låg och tänkte på begravningen som komma skall, allas reaktioner mm sen om jag kanske förtränger att hon är död mm fan detta är ju sjukt, jobbigt när man håller på att analysera allt

fick en liten dikt gjorde mig så glad i hjärtat så här skrev han:

Rosor är röda och himlen är blå. men vakrast är du mamma. Jonathan

han är så söt sen ringde han och sjöng för Stina som fyllde 80 år , så småpratade de en stund och hon frågade om han skulle bli sångare när han blev stor men han ska ju bli uppfinnare sa han

tur att man har sina barn som kan ge en så mycket glädje

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Jennie

Lilla Jonte, Vilken kille!

2008-03-21 @ 08:37:30
Postat av: Pancho

Puss på dig hjärtat och tack för en trevlig kvälla igår, maten var underbar:-) ses sen! pusspuss

2008-03-21 @ 12:25:14
Postat av: lajna

haha stackars lilla robin :P ska vi umgås i helgen?

2008-03-21 @ 12:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0