Apkudde/Mulad

godmorgon alla mina trogna läsare, ovädret är visst här, trist!! har blåst som tusan hela natte´n, får väl köra Jonte till skolan idag fast det är så nära:)

Igår jobbade jag och Angelica, vi fck gå ihop igår:) mycket skratt blev det morgonen började med att jag klöks som en tok, jag haaatar att öppna rum och mötas av en gubbandedräkt blandad med morgonfis..uääääää fast alla rum luktar faktiskt inte illa tur som är.
 jag gjorde bort mig igår med jag pratade högt i tron om att det bara var jag och angelica där, så jag pratade blandannat om könshår i handfatet, sen när jag kom till ett rum så såg jag att den var olåst och då trodde jag att personen som bodde där kanske lämnat dörren olåst, men ja iallfall så sa jag högt och tydligt :Alltså om dörren är olåst när man kommer så låser vi väl ändå sen för man vill ju fan inte få skulden för nåt om något händer, varpå jag öppnar dörren och där sitter en polistjej och tittar på mig, jag bara harkel oj hejsan hehe hehe typ:))hahahahaha jag skrattade så tårarna sprutade av skam, fy faaaaan Angelica skämdes med mig:)
 sen mulade Angelica mig med en apkudde, det var mindre kul..........:)
men jobba det kan vi för fasen vad fint,rent och fräscht det blir när vi är i farten:)japp

idag är det simskola som gäller:) tycker det är så mysigt att sitta och kolla när min lille fisk simmar:) sen efteråt fikar vi, bara jag och Jonte:)
Robin och Mimmi är ju ledig på torsdagar så skönt att slippa ränna runt på olika dagis, härligt att ha småttingarna hemma.
Idag händer det inte alltför mycket, ska ner och göra drogtest och hälsoundersökning senare , Robin ska till bvc och jag ska väl ta mig en sväng till lilla mormor med...
Måste få tag på mamma också , se om hon kan ha småisarna när vi är på simmis, hittar inte telefonen den ligger av nånstan och det är jävligt irriterande, måste vänta till batterierna dör  då börjar den andra enheten fungera igen..suck

Jaja vad är en bal på slottet? inte fan är den underbar iallfall.......
saknar min linköpingsvän ANNA med:)


en sak till jag känner mig jävligt freaking irriterad idag !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! fuck off




Kommentarer
Postat av: Jennie

Tjoho. Jag ringde dej innan, men det va upptageen..
I måndags så åkte vi till Linda, precis när vi va utanför så ringde hon o sa att hon o två andra tjejer hade spytt på det där bygget där dom bor.. haha.. fy fan inte magsjuka igen.. så jag tvinga med morsan till Ikea.. haha =)

2008-03-06 @ 12:57:29
Postat av: Angelica

Efter regn kommer solsken, dvs familjen Roxbäck/Artursson och livade upp bygget:-) Puss och kram mitt lilla hjärta

2008-03-06 @ 18:54:53
URL: http://underbaraAngie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0