en vecka kvar

av friheeet!!!buhuuuu börjar min utbildning på måndag:)är sugen men ändå inte, vill ju vara med mina barn:/ men men  mamma och min älskade Pancho ska hjälpa oss med barnpassning:)) så det inte blir för långa dagar för pajsarna:)
 men när pengarna rullar in så lipar man inte:))))ska beställa en resa när min första lön kommer, en tvåveckors semester någonstans i europa, helst skulle jag vilja bila, och köra förbi disneyworld osv det skulle vara mysigt och underbart:)) men vi får se det kan ju lika gärna bli en kanarieöarcharter över jul:))inte illa pinkat det heller:))))åååå vad jag lääääääääängtar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!+att Krille och Angie är med på noterna:)kanske kan låna svärfars husbil om han inte får sålt den:)
ska till premären ikväll tror jag och fixa lite kokliana hostmedicin så man slipper hosta ut lungorna på nätterna, suck inatt var jag tvungen att stiga upp vid fyra och lägga mig i barnens bäddsoffa och se på tv, jävla cphosta

idag var Miranda förkrossad när jag lämnade lilla pigan på dagis, usch det värkte i hjärtat när jag gick därifrån och hörde henne skrika:(snuft

Nu ska jag hämta min kära mamma för vi ska till mormor
puss och kram

image27förresten detta tyget köpte jag på ikea:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0