Härliga tider

Påskehelgen har varit mysig och lugn, Göteborg på påskafton åt mycket god mat och hade det allmänt trevligt, barnen var jättegoa hela dagen, kom hem vid 20.00 tiden , då kollade jag och Jonte på King Arthur ,den var så där bra..
Söndagen strålade solen , efter frukosten gick vi hela familjen ut på en lååång promenad) På vägen på våran promme så handlade vi på hajen och sen tog vi skogsvägen hem:) Miranda gick så långt så långt, lilla grotthilda:) vi gick säkert i en och en halv timme,
det var verkligen en härlig dag när vi kom hem från prommisen så gjorde vi lax, pressad potatis och hollandaiesås:)MUMS

Igår var min kära barndomskamrat Lollo  med familj här hela dagen, det var underbart att träffa henne igen:) barnen hade jättekul och de lekte både inne och ute, så nu fick jag gett bort två av robins vinteroveraller och termo+jacka:)det blev så glada:)

Funderar på om jag ska ringa och väcka Angie?:) hahah ni måste läsa berättelsen på hennes blogg, hahahahahha jag skrattade som in i bänken:)hahaha



Robin är förkyld och har fått nåt klet i ögonen så jag ska ringa vårdis nu vid åtta, fasen vad mycket skit det går nu, usch, jag kommer ihåg när man hade ögongojja när man var liten då kunde man inte öppna ögonen i bland på morgonen hujja.

image35

Kommentarer
Postat av: Angie

åhhh barnens I miss:-)

2008-03-25 @ 18:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0