Jag älskar

♥solen, det är bara så(ska med prova ha den överskriften sofie:)
jobbade igår, trist men ändå money money money ...

Idag tänkte jag ta med mig barnen ut i skogen och hämta lite pöskaris, kan vara fint med lite fjädrar osv, inte för att jag är så påskig av mig men ändå, barnen har gjort jättefint påskpynt som hänger och förgyller mitt köksfönster:) blir så lycklig av att på små saker som barnen ansträngt sig att göra, jag kommer själv ihåg en hylla i trä, som jag kämpat med länge som jag gav till mamma, hahahahha fy faaan hon satte upp den i köket om, jag inte minns fel, hahah stackarn men vad gör man inte får att inte såra sina barn:)
haha mamma och tomas fick en stooor snäckuggla av Lina och Patric en jul, hahaha:)))den prydde deras sovrumshylla vajert:)
idag känns allting lite lättare, har tvingat mig själv att tänka possitivt idag, ska gå ut i skogen med barnen och bara njuta av nuet,
Jonte Robin och miranda, mina sötingar
Mimmi och Robin hade träffat KvastHilda igår på dagisarna och fått varsin godispåse, Mimmi var målad till påskkärring:))söt som bara hon kan vara:) hihi , de tycker alltid att hon är så söt på dagis, med sina klänningar:)hihi

näpp idag ska mina pojkar klippas:)

nu ska jag läsa lite bloggar
ha det bäst allihopa:)
kramimage33


Kommentarer
Postat av: line

haha snäckugglan som vi köpte på torget :) tyckte att den var världens finate. haha

2008-03-21 @ 12:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0