jobbet

ja snart kommer my Panschie flaatfoot hit sen tar vi opeln till worky, känns lite säkrare än en volvo med sommar däck:))förresten vill ni sponsra en  tjej med vinterdäck hade det varit gulligt;) som ni vet jag tar gärna emot allmosor:)))
 undrar vilka som läser min blogg , ni får gärna kommentera det är bara kul:)


snart ska jag vackra mig lite för att sen åka till jobbet och städa toaletter och bädda sängar, jipppie... men man måste vara snygg ändå, fan man måste ju städa med lite värdighet:))
puss och kram

Kommentarer
Postat av: Angelica

i'm reading smulkie:-D Puss och kram från "smulan"

2008-03-05 @ 17:35:41
URL: http://underbaraAngie.blogg.se
Postat av: lina

jag lääääser! *viftar med armarna*

2008-03-06 @ 22:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0