Livet

fan vad jag är trött på allt skit runt om kring, för helvette kan man inte få lite lugn och ro oh sörja , jag har sån agression inombords så jag vill skrika rakt ut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sorg , det äter upp en inifrån för fan, jag orkar inte tänka mera allt bara snurrar runt som i ett inferno eller vad man säger,

jonathan har det jobbigt i skolan, ska dit om en stund och prata med lärarinnan, fan är personalen på skolorna blinda eller????allvarligt man får väl kolla klassen!!!
Jonthan grät igår och berättade att vissa killar i hans klass kallar han för äckel, han hade skojjat och gjort en slängkyss till några (pajas som han är) efter det blev han utfryst och de sa stick och ditt äckel mm till honom, det skär fan i mitt hjärta.elaka barn!!!! men jag ska ringa deras föräldrar om det inte ordnar sig, barn är ju barn så de kan behöva en tillsägelse från sina föräldrar att det inte är okej att mobba, hade jonte varit elak så hade det upphört med en gång, han hade fått gå och be om ursäkt sen hade det varit förbud av nåt slag som straff!!!!!!!
han hade suttit på ett staket själv i flera dagar på rasterna för inen ville leka:((grrrrrrr

men så är det jämt de snälla råkar alltid ut för elaka !!!!!

nä nu ska jag gå till skolan och fråga vad d et är frågan om


skriver kanske mera senare

kram från en jävligt irriterad mamma



Kommentarer
Postat av: Emma

Fy fan, vad är det för fel på vissa barn? Jag hade oxå blivit helt gaalen. Stackars jonte, han som är så snäll o go. Hoppas ungarna får lära sig en läxa..

2008-03-17 @ 13:39:59
URL: http://emmaenvis.blogg.se
Postat av: lina

lilla jonte. synd att barn är så elaka nu för tiden.. :( usch, skär i hjärtat. hoppas de går bra idag. *tusen kramar*

2008-03-17 @ 14:08:10
Postat av: Jennie

Jäkla ungar!!
Joppe som e så snäll!
Ge dom va om tål!
Kram

2008-03-17 @ 15:34:03
Postat av: Angie

Lilla härrttat, sänder vibbar av pos energ

2008-03-17 @ 20:21:33
Postat av: Emma

Jag? näää det är jag verkligen inte. Du äär det

2008-03-17 @ 22:19:48
URL: http://emmaenvis.blogg.se
Postat av: Sofie

Fy fan vad arg jag blir. Skitungar kan inte deras föräldrar lära dom något eller?

2008-03-19 @ 19:51:12
URL: http://lillasoffi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0