Mor och dotter


Igår hämtade jag min lilla mamma vid tio tiden, vi åkte ner till staden och skulle handla lite småsaker, hade ingen större lust att handla men det var skönt att komma ut, vi hade jättemysigt, köpte fem stoora danska wienerbröd och tog med oss upp till Angie och krille:)mums, sen for vii vidare till öb och mc donalds sen hemåt, en härlig dag med min lilla mams
köpte en underbart söt klänning till kajsa som fyller ett år på lördag:) ♥

Gick en promenad på eftermiddagen, med Jonte och Mimmi , gick förbi hemma hos mamms och Tomas en sväng, mysigt igen:)
 
♥vila i frid mormor♥


Kommentarer
Postat av: Jennie

mysigt det låter. jag e lite avis :)

2008-03-28 @ 07:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0