My darling 34 år:)

nu har jag satt på bastun så om sisådär tio minutas ligger jag i värmen, burr fryser som en gnu, förkyld som fasen med och till råga på allt har jag fått hosta, suck, hur kul är det ?hoppas att den är över när min utbildning börjar, hatar att sitta med kill i halsen....

igår var jag på simhallen med barnen , mötte upp min lillebror och hans barn där med och Jennie som hade spinnat i 4 timmar och 15 minuter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!fi faaan vilken pärs:)
Sen så kom min svärmor med familj hit för att fira min älskling som fyller 34 år idag:)HURRA
har inte köpt nån present:( broke ass som man är
senare på kvällen kom Angie med familj hit och vi spelade lite chicago ,gissa vem som vann båda gångerna, japp jag:))värsta flytet hade jag igår)

I lördags var vi hos Jennie och padde där det bjöds på vääärldens godaste kalopps!!!fi fan vad jag åt den var gudomlig:)mums Jennie du är grym på att laga mat!!!det var jättemysigt, efter det åkte vi alla till fyndis och handlade gotte för 200 spänn sen var vi här och hade det mysigt:)och barnen hade det kul:9

idag händer det inte så mycket, ska väl mest slöa och njuta av livet:)
ska laga nåt riktigt smarrigt idag tänkte jag, mamma och Tomas kommer hit och fikar senare:)mysigt

förövrigt så är jag förtvivlat sugen på att åka till gekås och shoppa lite, men ack med en tom plånbok så kommer jag ingenstans men men får vänta tills cashen börjar rulla in då ska jag dit!!!
jag och mammsen ska väl ta oss en liten tripp till örebro snart med:)vi plus alla barn, Lina here we coooomes:)))
då måååste vi till äventyrsbadet så får mamma och mimmi ha lite tjejmys för sig själva, mamma sa att de skulle ut och shoppa när vi var på badet:)))
jag lääängtar så efter min lillayster!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!halvadde alltså:)det suger i min Linatarm nu:)))))))

ja nog yrat nu ska jag basta
puss och kram

 ha det så bra:)
och glöm inte :efter regn kommer solsken
image26

Kommentarer
Postat av: lajners

hahaha suger i min Linatarm :D så go du är :)Det suger i min L(änd)a tarm ;) fattar du? Jaaaaa kom kom kom kom hiiiit!!

2008-03-03 @ 13:52:44
Postat av: Hannah Kusin

Hej Linda, haha lustig blogg du har =) älskar att snoka rnt för att fördriva tiden, jag har med fått tummen ur, Hannahhun.blogg.se =) KRAAAAAAAAM

2008-03-03 @ 23:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0