Påskens mode_Göteborg

ja man skulle skriva en riktig modeblogg då hade man kunnat tjäna pengar med på reklam osv:)

Igår vart vi ut och åkte pulka Miranda skriker Wiiiewiiee när hon vill åka nåt, hihi sen kom Angie och krille hit fast det var tänkt vi skulle ner till dom eftersom det inte är vinterdäck på volvon men Angie vågade sig ut ändå för det var ju inte halt på vägarna:)

Idag bär det av till göteborg till guldheden, ska bli mysigt  men ändå känner jag att just denna påsken verkligen suger alltså, men men
begravningen ser jag verkligen inte fram emot, jag blir nervösare ju närme den kommer, usch jag är verkligen skonad 31 år och har aldrig varit på en begravning...pepper peppar


nu ska jag slöaaaaaa

image34

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0