snattaren

igår så åkte jag ner till Ö:B en sväng, där träffade jag min kära lillebror  då berättade han att han sett en 40 årig gubbe stoppa på sig massor av godis oh sen gått raka vägen ut från affären, han bara okkkeeeeej, iallfall så stog vi i kassan och då får Patric syn på tjuven igen på väg in i affären för att sno mera:) pinsamt men vi sa inget, fan de får väl ha koll i sina egna butiker eller.....ja fast egentligen ska man väl säga till men det blir så skämmigt för tjuven så man hade skämts själv..
Igår tokstädade vi heeela jävla huset från topp till tå, jag gick till överdrift med mitt städeri när jag tejpade upp hår från mattan,,,hahahahaha till vilken nytta igentligen?
 jaja vad är en bal på slottet här är det tipptopp, hääärligt

Sen ska vi hem till min lillebror och hans familj och äta middag vid två:)))kul och gott, Kallopps blir det, min absoluta favoritmat:))mums

måste ner på stan snart och köpa en liten present till min kära gubbe som fyller 34 på måndag:)))
puss och kram vi kanske syns på stan;)


Kommentarer
Postat av: lina

så sjukt jag har sett vå tjyvar här i helgen.först när jag och chris va på ica då va de en som sprang som en galning därifrån med personalen hack i häl, men han kom undan. sen när ja och mamma va på stan så va de en gubbe som sprang mitt på gågatan men de va en som hoppade på honom och slängde honom på marken så att alla kläder som han hade snott ramlade ut över hela gatan. usch tyckte nästan synd om gubben, han kanske va desperat :( som i en film typ :)

2008-03-02 @ 22:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0