stress

godmorgon, idag känner jag mig inte så aggro som igår, skönt
har pratat med Jontes lärare och hon skulle ta tag i det här med en gång, det hade varit bråk igår på rsterna med,:(
skönt det ska bli med lov!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! blir det inte bättre sammanhållning i klassen så byter jag till hagaskolan, fan när jag gick i ettan så lekte man och hade kul, men nuförtiden har alla vuxna tagit bort barnens leklust och de tror att de är tonåringar när de är sju år, sorgligt men sant, billek har bytts mot märkeskläder osv vad fan liknar det??stackars barn som ska behöva stressas till vuxenlivet, damn...
 barn ska få vara barn så länge som det behövs.

idag saknar jag mormor nåt oerhört, har liksom tappat fokus och blivit en bitterfitta!!! men jag ska försöka börja tänka positivt igen, och inte lägga ner energi på allt skit som är runtomkring

 nu ska jag in i duschen
puss och kram
image32

Kommentarer
Postat av: Jennie

bitterfitta!!! Hahahahahaha!! det va det roligaste org jag hört!! haha Linda the bitterfitter!! hahaha.. vilken narra släkt jag har gift mig in i! puss o kram o hoppas du blir en fnitterfitta snart ;)

2008-03-18 @ 14:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0