Cykel

Åå vad jag vill ha en egen monark damcykel, har lånat mammsens nu och den är så jävla goo, jag och Mirris har cyklat runt ,det är så härligt, igår cyklade vi ner till kvarnagården skulle kolla på hästarna i hagen, tror ni dom var ute? näää inte en endaste liten kuse så långt ögat kunde nå:/ men men bättre lycka nästa gång:))
i förrgår cyklade vi upp till mormors grav, vi la dit en syrenkvist sen cyklade vi runt i nån timme hit och dit:)
har kollat lite på blocket efter en sån cykel, ska nog köpa en vid löning


Sov middag i söndags då drömde jag att mormor ringde mig och sa :Hej lilla Pigan, (hon kallade alltid mig lilla pigan) med sin söta norrlandsdialekt.  vaknade sen och kände en otrolig saknad, ett tryck över bröstet och nedstämd..usch
saknar henne jättemycket, lilla änglamormor,


Nä nu har jag inte tid att sitta här, ska göra mig iordning för jobbet

puss och kram

image138

Kommentarer
Postat av: lllll

hihi hörde att mirris älskde att åka cykel :)

2008-05-20 @ 22:49:43
URL: http://linakarinlinnea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0