Feber

Idag är jag hemma med Jonathan, han vaknade med feber och jätteont i magen:/ lille Gubben,
har själv lite ont i halsen faktiskt, plus att jag har sår i näsan:// skitkul verkligen, hoppas vi är friska till Bernice student på fredag!!!!!!!!!!!!!!!
Robin är på dagis, han ville gärna leka med Anton och Axel:) han trivs som fisken i vattnet:) han fick välja om han ville vara hemma eller på dagis och han valde dagis:)

Lilla prinsessan är hemma hon med:)

Nu ska jag ta fram lite alvedon till Jonte,

hoppas alla får en bra dag:)
kram och puss




Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kanske kan hänga med till bernys student :) hihi

2008-05-29 @ 23:13:14
URL: http://linakarinlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0