Grillkväll

Igår var det grillpremiär på Ymergatan, vi grillade kycklingfileer:)MUMS, färskpotatis med lök och paprika mm i ugnen, hemmagjord tzaziki, äppelsallad,färska frallor. damn vad gott det var,
 våra gäster var:
Angelica
Krille
Emilia
Tony
Olivia
en jättemysig kväll:) Tjejerna dansade för det vilda, haha Miranda svängde på höfterna rejält:))))helvild

Nu ska man jobba.....suck....pust.....stön.....

Idag ska jag köra Anna med familj ut till Rödlix, sen imorgon är det kalas där för Basti som fyller år, ska bli mysigt, hoppas bara att det inte regnar, Miranda kommer bli överförtjust när hon ser alla djur där ute:)
Pojkarna är så glada för sitt ps3:) mina goingar

Nu ska jag sminka mitt fejs, det kan verkligen behövas vill jag lova, blev rädd när jag kollade mig i spegeln idag:)

image108

Kommentarer
Postat av: A

HAHAHAHA!!!!puss o kram...skäll inte på hugo!!!

2008-05-02 @ 13:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0