JAG närbild:)

I ÖREBimage122RO innan jag och min älskade lillasyster skulle ut på våran shoppingtur i Marieberg:) längtar tillbaka LIIINA!!!!
ska även bli kul att gå på party den 17 e maj:)

Lilla Miranda har insjuknat i den helvetiska magsjukan, GAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

håller på att tvätta kuddar,täcken,påslakan lakan osv,  suck, varför är magsjukorna så grymma nuförtiden..suck..jag hatar det.........har hällt lite klorin i sängen på spyfläcken, hoppas det luktar godare sen, damn vad kräk stinker<!!!!!

Härligt med heeelg:)

image124

Kommentarer
Postat av: A

SÖTNOS!!

2008-05-05 @ 06:41:16
Postat av: Anonym

åh vilka hönor ni är:)

2008-05-05 @ 11:55:21
Postat av: jessica

då ses vi där=)

2008-05-05 @ 20:14:49
URL: http://jnm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0