Jöbbe

japp snart kommer Angie och hämtar upp mig:) ska bli gott att jobba, har ju varit hemma mån tis pga den hemska magsjukan, fy fan..men nu är den över, har tvättat allt i hela sovrummet:))sängen är fräääsch nu kan man säga, igår var vi ute på en promenad på morgonen, var förbi mommos grav och satte dit en rosa liten älva, Robin plockade några små söta vita blommor som han la där:) sen promenerade vi hem till mamma men hon var inte hemma, vi hade gått om varandra för hon och kerstin var oxå förbi till graven, de såg våra hjulspår i gräset och älvan:)

Jaja vem bryr sig av mina läsare? hihi

Solade igår vi var nog ute nästan hela dagen, så jag fick allt lite färg:)
mamma kom förbi en sväng till mirandas stora lycka eller hur säger man?:)


Har hittat en såå snygg bäddsoffa som jag har funderingar på att köpa och ha på övervåningen, i örebro finns den så då kanske tänkte jag att man kanske skulle hälsa på min kära syster samtidigt:)

kram
här kommer en bild av skönheten

image128

Kommentarer
Postat av: Angie

jöbbarkömpäs hahahaha!! Krya på dig

2008-05-07 @ 21:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0