OKEJ!!!

jag vaknade klockan 04.20 idag och gick upp.....jag kände mig pigg:)) men jag somnade vid halv tio igår, det är rekord för denna veckan, i måndags kväll somnade jag innan åtta, hihi jag är sååå trött efter jobbet,

Idag får jag lööön, tjohoooooooooo säger jag bara:))))
ska bli så gött at slippa vara fattig som en sill, har funderingar på att köpa mig en juicepress idag, en sån som trycker ut sista droppen saft hos frukt och grönsaker, får de vad dom kostar, ska köpa linfröolja med, det ska ju vara så bra, sen kanske man kan göra sig goda fruktdrinkar på morgonen:)
Idag jobbar vi förmodlingen bara till klockan halv två, jobbat åtta timmars hela veckan, en nio timmar, då var man inte alltför het om man säger så

I förrgår ringde de från ett annat jobb och var intresserade av mig:) skulle höra av mig när detta jobbet är slut i oktober:))Inte varje dag någon ringer när man inte ens har sökt jobbet:)

Nu ska min kära sambo sitta lite vid datorn
puss och kram
Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0