Raggning

Slemproppen som druckit en eller tio öl för mycket på krogen närmar sig..
Här är listan på rappa raggningsreturer du kan använda när han säger:

1. Om jag kunnde se dig naken skulle jag dö lycklig - Om jag kunnde se dig naken skulle jag dö skrattande.

2. Vilket är ditt tecken?  - Tillträde förbjudet

3. Är den här stolen ledig? - Ja, och den här blir det också om du sätter dig ner.

4. Har jag inte sett dig förut? - Jo, det är därför jag slutat gå dit.

5. Kan inte jag få ditt telefonnummer? - Varför det? Har du inget eget?

6. Jag tror att jag skulle kunna göra dig väldigt lycklig. - Hur då? Är du på väg härifrån?

7. Hur har du kunnat bli så vacker? - Jag måste ha fått din andel också.

8. Vill du träffas nästa helg? - Tyvärr, jag har huvudvärk den helgen.

9. Vad skulle du säga om jag friade till dig? - Ingenting, jag kan inte prata när jag skrattar.

10. Var har du varit i hela mitt  liv? - Gömt mig för dig.
http://vewwo.blogg.se/ Hittade den i denna bloggen:
hahahaha





Gert Jonnys

Gert Jonnys




Gert Jonnys är ett band med 4 killar från södra skåne som spelar blandad dansmusik.
Gert Jonnys var verkamma under 70 -talet och har under senare tid tack vare internet nått kultstatus mycket tack vare att det finns folk som samlar på dessa bilder både i Sverige och utomlands.



Du vet att du har en dålig dag då...


...din tvillingsyster vaknar upp och kommer inte ihåg din födelsedag.

...du vaknar upp med ansiktet mot asfalten och ett par handbojor runt handlederna.

...du sätter på din behå bak-och-fram och upptäcker att den passar bättre så.

...du ringer ett självmords-071-nummer och de placerar dig i kö.

...du ser att ett TV-team från Kalla Fakta stå och vänta på dig utanför ytterdörren.

...din födelsedagstårta kollapsar under tyngden från alla ljus.

...din enda du önskar dig är att rikspolischefen kunde sköta sina egna affärer.

...du vill sätta på dig kläderna som du hade på dig på hemvägen från festen, och det finns inga.

...du sätter på TV:n och det enda de visar är nödfallsvägar ut från staden.

...den kvinna som du träffat vid sidan om börjar likna din fru mer och mer.

...du vaknar upp och upptäcker att din vattensäng gått sönder, för att i nästa sekund inse att du inte har någon vattensäng.

...din biltuta hänger sig då du åker bakom ett motorcykelgäng från Malmö.

...din doktor säger: "Ja, jag har bra nyheter och jag har dåliga nyheter..."

...du öppnar tidningen och ser ett foto på dig själv på hela förstasidan, och under bilden står det "Efterlyst: Död eller levande."

...din före detta älskare ringer och säger att hon/han har sju dagar kvar att leva och att du borde gå och testa dig.

...du vaknar upp naken framför dina kollegor.

...någon anklagar dig för att fejka humor.

...du har ett viktigt möte om tio minuter, och du vaknade precis.

...du behöver din dagliga dos av choklad och regeringen har precis förbjudit choklad.

...du vaknar upp och har trasslat in dig i kalsongerna.

...du vaknar upp och inser att du glömt att du glömt att somna.

...du slår upp morgontidningen och ser din egen dödsannons.

...det enda som visas på TV är reprisen av Bingo-Lotto.




Kommentarer
Postat av: lina

hahahaha *skrattar högt*

2008-05-02 @ 21:49:56
URL: http://my.lifestory.se/lina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0