Avgasrör

h ola amigos:)

idag helgen hardet fixats och donats lite grann, har borra upp en häftig ljuslykta, lite tavlor och köpt en ny kran till köket såvi slipper våran hemska vi hade innan ,där man knappt fick plats med ett glas under och den lät som en centrifug så fort man satte på den..

Mamma och Tomas var här igår och hjälpte till, sen på kvällen kollade vi på film med barnen , Kung fu Panda, den var kul:) Åt massor av godde och chips

Idag har barnen lekt hemma hos en kompis, jag och Miranda åkte ner till gakonga(angelica) drack lite kaffe sen åkte vi upp till blomsterlandt, tanka,hajen SEN HEM TILL ANGELICA OCH SEN VIDAR HIT:) snart ska vi hem till mora och äta lite piZZA. mumsss

iDAG NÄR JAG KÖRDE Björn TILL BOWLINGEN SÅ BÖRJADE DET SKRAPA UNDER BILEN, JAHOPP DÄR ÅKER AVGASRÖRET TÄNKTE VI ,SLÄPPTE AV B,  HAN KOLLADE UNDER BILEN OCH MYCKET RIKTIGT DÄR HÄNGDE EN STOR BURK OCH DINGLADE,, JAG KÖRDE VIDARE OCH SKRAPET BLEV VÄRRE OCH VÄRRE, HÖRDE NÅT SOM SLÄPPTE,KOLLADE I BACKSPEGELN DÄR LÅG EN FET GREJ PÅ VÄGEN (fan cl intryckt) en gubbe bakom stannade sin bil och gick ur och kaSTADE GREJEN ÅT SIDAN, SEN SVÄNGDE JAG UPP MOT STAN OCH DÅ SKRAPADE DET ÄNNU MERA SÅ KOLLADE JAG I BACKSPEGELN OCH DÄR LÅG EN BIT TILL, HEHE SKAMMLIGT FAKTISKT:))

Ska snart bege oss

puss och kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha men linda! snart sitter du där på vägen med 4 hjul och en ratt :P

2008-11-30 @ 23:07:46
URL: http://linakarinlinnea.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, inte bra. Jag föröskte ringa dig i lördags för att höra om ni ville hitta på något med mig , Martin och barnen. Men inget svar. Vi får ta det en annan gång. Har mycket att berätta!!Kram och ha en bra dag på jobbet

2008-12-01 @ 07:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0