daylight

hejsan svejsan i vintermörkret,
har precis städat som men tok, nu är här grannt:) ska snart krypa ner i sängen och kolla tv,

har ätit tacos idag mums!!

idag  när jag kom hem från jobbet så var farfar och Anne-Maj här:) Anne och Nanna satt uppe i soffan och kollade pippi långstrump och hade det jättemysigt, de hade varit här i över tre timmar:)) anne maj är så go med barn hon är lung och mysig,
Igår var jag och Angie på vuxensim, härligt och ansträngande:)

skrattat som fan på jobbet idag, härligt

Kommentarer
Postat av: Patric

Så fort ni deltar i vuxensim så är det inte vuxensim längre.. Då blir det "vuxen"sim



:)

2008-11-05 @ 01:09:02
URL: http://patricsomfan.blogspot.com/
Postat av: Anonym

ååh härligt att simma! jag måste också stääääda.. är inne i en sån där bubbla och kommer inte ut, haha. orkar inte göra nånting! känner att jag behöver gå på ett boxningspass typ så de blir lite fart i mig och så jag får ut lite negativ energiiii typ! zez znart.

2008-11-05 @ 11:11:05
URL: http://linakarinlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0