Helgen

helgens händelser

middag hos mina föräldrar, lammfile, potatisgratäng , sallad , hjortronpanacotta till efterrätt:)mums

gekås en snabbsväng alldeles  för mig själv, hittade lite av varje, tröja til Björn, nån klänning osv:)

Planterat och städat upp på framsidan

varit ute med barnen och busat

varit på mormors grav och tittat , jättefint nu när det var alla helgonahelgen

ätit pizza

kollat på prins caspian skitbra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

skrattat som fan åt angelica när hon säger : vaarför är Åge dööö? med danskt uttal, låter som om hon är med i en kriminalare:)

Krille och Angie  var förbi igår, kul:)



det var väl alles, nu ska jag dricka kaffe och vackra mig

opuss oc h kram



Kommentarer
Postat av: sanna

lâter som en mysig helg :) själv har man âkt pà urinvägsinfektion :/

2008-11-03 @ 09:07:53
URL: http://lillasanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0