uppe miss i nassen

gääsp, verkligen vad jag har fått mycket skönhetssömn inatt, Miranda har hög feber ochen svinkoppa på tummen, hon har inte sovit mycket inatt och det innebär att jag inte heller har fått en blund... Nu ligger hon i soffan härnere och kollar på Pippi, ska snart krypa ner brevid och försöka slumra lite:)

Igår var jag mamma och Lina( och hela sveriges befolkning) på gekås, pjooooooooooo jag säger bara  DON´T GO THERE BEFORE X_MAS,!!!!!!!!!!!! daaaaaamn vad mycket folk det var, tur som var å kom vi dit tidigt och slapp kön som ringlade sig bort till pressbyrån när vi gick ut... fick handlat en del roliga saker bla en svinsnyygg jacka och en jättesnygg svart väska, jacka och termosar till jonte osv:)) så nöjd så nöjd och helka kalaset gick bara på 1500, blev förvånad att jag kom så billigt undan.

Åkte förbi till trönninge med barnen och Lina sen och fikade massor av goda kakor:))mums

nä nu ska jag ta en kopp kaffe och kolla runt lite

Kommentarer
Postat av: Patric

Miss i nassen var det ja :)

2008-11-17 @ 12:49:50
URL: http://patricsomfan.blogspot.com
Postat av: mammi

Hälsa små kidsen från mommo.

puss mammi

2008-11-17 @ 16:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0