Bajsblöja

sitter här och dricker lite tee, har varit vaken flera gånger inatt med Robin, stackaren ,igår hade han 39.6 i feber han var helt slut, 
just nu sitter jag i >Jontes rum och här stinker bajs för miranda står här brevid och bajjar....fjooooooooooo

Idag ska jag fortsätta min städning på övervåningen, det ska bli gött när det är färdigt faktiskt, det behövdes ett riktigt röj  här kan jag lova..

Måste till affären och handla, tur att mamma kommer hit så kan hon passa mina sjuklingar och hjälpa mig att få på soffodralen..


Hm skriver kanske mer a senare, ska byta på min lilla stinkbomb nu..puss




Kommentarer
Postat av: Patric

Tjena vi kommer och stökar ner din lägenhet idag!

2008-10-10 @ 10:12:28
URL: http://patricsomfan.blogspot.com/
Postat av: Jennie

stackars robin, hoppas han är bättre idag.

2008-10-10 @ 12:21:04
URL: http://lovedaisy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0