Cleaninglady

♥hej hopp, daaamn idag har jag städat typ i 6 timmar, fan vad här glänser, jag har det sååå fint hemma, hääärligt, fast pojkarnas rum är inte färdiga, orkar inte mera idag , ska fortsätta imorgon:D jag ska försöka få hit mamma och tomas imorgon så dom kan hjälpa mig att knö in soffdynorna i fodralen som jag tvättat, fan vad rena dom blev.

Robin är dunderfebrig och har ont i halsen min lille söting♥ han har mest legat ner hela dagen och tittat på tv och sovit omvartannat,

Jontahan är med på g att bli sjuk, han har varit hemma från skolan idag han med, stackarn

♣Dagens bästa: allt rent,

♦Dagens sämsta:
jag tappade ett glas rätt på foten när jag plockade ut ur diskmaskinen, jag ville typ spy och lipa så ont gjorde det.


nu ska jag tända massor av värmeljus och sen göra lite kwällamaud
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för din fina kommentar=) hoppas du mår bra trots glas i foten kraaaaaaaaaaaaaaaaaam

2008-10-09 @ 19:32:04
URL: http://jnm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0