Hockefrilla/Tupê

godmorron goooomorron hör fåglar sjungaaa gomorron gooooomorron iiiidaaaaag.


Ja fan vad härligt det är att vakna strax innan fyra och känna sig pigg, jippe för fan

Har satt igång diskmaskinen och samlat ihop lite tvätt runtomkring i huset, ser ut som en bomb slagit ner här, måååååste städa!!!!!
Men städar man på jobbet så orkas det inte stdas mö hemma, det ska gudarna veta,.

Gött att sluta klockan halv två varje dag, pefekt att hämta kidsen klockan 14.00, älskar att umgås och busa med dom efter jobbet, dom är mitt allt!!!! ♥ Förstår inte hur man kan välja bort sina barn, usch vad hemskt jag hade dött av sorg utan min familj..

Idag ska panscho köra, gött

Läste i nya solo igår att det är ute med sönderblekt hår, skönt att jag inte har det längre....................................................haha men det stog inte att det var inne med gröngrått;)

Jag såg en sååå snygg färg igår i tidningen, den var typ orange som Bree(despobree), men jag vågar nog inte, måste gå till frissan när jag får lön, samt kolla vad det kostar att sätta in extensions,


puss och kram  old and dirty
 

Padde synd att det var så dyrt, hade kunnat tänka mig att sätta fast en liten tupe över min hockey!:>D

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Godmorgon :)

2008-10-08 @ 09:33:23
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0