Sotarn

sheno, nu väntar jag på att pottisarna och loxen ska bli färdiga mums!!! mammsen har varit här en stund så jag passade på att sticka till apoteket och till kwandum och handla lite fredagsmys och mat.

Robin är jättesjuk, lillpysen, nu bajsar han diarre med, hoppas det febern sdom gör det och att det inte är nån jävla skitmagsjuka som kommit då dör jag....( patric ni kan icket komma hit idag, han är så trödder, men kanske kan ses imörrn? HEMMA HOS DIG!!!!!!!!!!!!!!!!!! hihi)

Idag klockan halv nio kom sotaren hit, tur var att jag strädat upp på nerevåningen, han försökte bära in stegen i tvättstugan med som var toköverfull med smutstvätt på heeela golvet, jag bara hehhe harkel jag ska flytta kläderna så du får plats...skammen typ, sen gick han upp på övervåningen och måste fått en smärre chock för fi fan vad det ser ut här, ska ta tag i det snart:) 

Snart är mauden färdig är sååå swullden, KURR

väntar på att min darling ska ringa med, jag saknar han so min i bänken://♥

Ska ner och tända massor av värmeljus snart, myyysit som Nanna säger

over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0