spindel-Karma

goooooomorron, sitter här och undrar varför jag aldrig kan somna om när jag vaknar, orka.......vaknade klockan halv 5 och gick upp, kl skulle ringa halv sex men men....suck...GÄSP

gårdagens roligaste: när jag och Nanna hittade en spindel, jag tog upp spindelen på ett papper höll på att spola ner den men tänkte KARMA så jag ångrade mig och bestämde mig för att släppa ut den lille varelsen, den hängde fint i sin lilla tråd och Patric satt fint vi datorn så jag skulle skoja med han och låta spindelen dingla framför hans ögon, varpå Patric inte fattar och lutar sig framåt och vipps så är spindelen borta:))hahahha han började sopa på sig själv och kraffsa i håret osv:)
hittade spindelen igen och jag tog upp den på pappret och skulle ta ut den, då patric viftar till pappret med flit så att den flyger rätt på mig, hojja, efter jag bytt tröja osv så hittar jag den lille igen och kan bära ut den till friheten:)

Hade apt möte igår på jobbet, mycket skratt blev det, tårta och bakelse mums, vi är allt ett roligt gäng:) vi tanter:)

har varit ledig i fyra härliga dagar, så skönt!!!!! vill helst vara ledig i fyra till men men
har letat efter rum på badhotellet men det ser mörkt ut, vill så gärna åka dit i helgen!!!!! ska ringa resia idag och se om det finns nån plats för våran lilla familj.


måste laga våran kamera med, saknar den väldans mycket!!!!!

nu ska jag vackra mig, pusss och kram


Kommentarer
Postat av: Patric

svin...

2008-10-29 @ 08:18:57
URL: http://patricsomfan.blogspot.com/
Postat av: Anonym

minns du den gröna spindlen du hade på dig och när jag stirrade på den och pekade helt chockad och sprang därifrån, hahaha. shyssta klubben :P

2008-10-29 @ 10:19:52
URL: http://linakarinlinnea.blogg.se/
Postat av: Sofie

Mmm I remember that :)

2008-10-30 @ 11:26:28
URL: http://lillasoffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0