Usa

Äntligen har min älskling kommit hem från sin tre veckor i usa, pjuuuh
Har saknat honom som en tok!!!!

Åkte upp till landvetter igår med barnen för att möta honom:)

Han hade med sig lite presenter hem till oss:)

Miranda: En Dora docka, ett par prinsessskor som blinkar, en tröja där det stog Peace Love & Daddy på, ett par jeans som hette bubbelgum.
Robin & Jonte: massor av snygga tröjor, två ps 3 spel, en kontroll till ps3, varsitt par skor:)
Jag: ett par skitsnygga skor!!!!!!! ungefär så här ser dom ut:)

Idag händer det inte allt för mycket, skönt att vara hemma och slöa hela familjen
ska snart in i duschen, sen ska jag ner till håstenshallen och hämta nåt paket, vet inte vad det är men det ska bli spännande:)
Sitter och tittar på baDHOTELLET I FREDRIKSHAVN, MEN DET SER FULLBOKAT UT I HELGEN://

Kommentarer
Postat av: Patric

Röv!!! Jag glömde mariogubbarna hemma hos er ju :(

2008-10-27 @ 14:57:52
URL: http://patricsomfan.blogspot.com/
Postat av: Anonym

allså d e ju ecko skor du sa ju att d märket inte fanns i sverige... d e ju ett hiphop märke har funnits alltid typ hahaha fina va dom iallafall

2008-10-27 @ 17:25:03
Postat av: Linda

jaja men vad fasen jag har aldrig sett sånna i sverige:))

2008-10-27 @ 18:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0