Helgens upptåg

igår var min kära bror med barn här och som vanligt hade vi lördagsgoddekväll med film:) barnen lekte och busade som stollar hela eftermiddagen och kvällen, gjorde jättegod pasta carbonara , det var mumsigt! Förra helgen kollade vi polisskolan 2 och igår polisskolan 3 , hahah vi skrattade verkligen när vi såg filmen med:) den är liiite narrig:)Kajsa och Lalla (som Kajsa säger) lekte med storlego i flera timmar på Nannas rum, småtjeerna är så söta så:)

Idag har vi varit en sväng till Göteborg, åt god mat och hade det gott, körde ner mandus till Ringhals, passade på att hälsa på Biopp på hotellet:) barnen drack lite varm choklad , sen åkte vi en sväng förbi farfar och AnneMaj med:) men nu är det allt skönt att vara hemma:)) slänger in lite bilder på allt möjligt
puss

Björn åker snart till Usa i tre veckor igen...trist! men i slutändan är det ändå värt det för det ger så mycket stålars:)
Har kollat på lite resor idag, lutar kanske åt en liten restis i november:)) men den som lever får se, har planer på att åka till min kära syster och pojkvän i Örebro med i oktober om de är lediga och har tid vill säga och om vi är välkomna;)

Vägde mig idag hos svärmor, har gått ner typ tio kilo på ett halvår, sen jag började jobba:))GÖÖÖDD!!!!

nä nu ska jag ringa min älskade lilla Pancho flatfoot:>)

Rokko nybadad:)mixat lite med telefonenjag med luggbusfin blomma som luktade gudomligt!!Jonathantokutanför jobbet idag:)

Kommentarer
Postat av: Jennie

barnen har blivit så stora. söta!

2008-09-29 @ 07:26:22
URL: http://lovedaisy.blogg.se/
Postat av: Anonym

mysig helg:) och fina kort som alltid!!!pödd

2008-09-29 @ 07:28:39
URL: http://linakarinlinnea.blogg.se/
Postat av: Patric

Halloj! Kolla denna boken. Tänkte direkt på dig när jag såg den.. tror den skulle vara nyttig för dig =)



http://www.bokus.com/b/9789153426448.html

2008-09-29 @ 10:56:46
Postat av: Anonym

Dom har bara provat det en gång, så vi hoppas på att det funkar :). Allt bra? Puss

2008-09-29 @ 12:15:25
URL: http://missbjorklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0