Linda i Varberg

Måndagen är snart slut, har gått riktigt fort idag faktiskt:)
Sitter här nyduschad, fräsch med ide`torka, har egentligen inget särskilt att skriva hm...funderar.....
Björn och Jonte ska snart till affärn, Robin spelar nåt byggspel och Nanna springer runt och sjunger snickerboa:)

Ska äta gröt till kvällsmat idag, blev svinsugen på mannagrynsgröt med kanel och socker och mjölk, mums!!!
har inte ätit det sen förra jul typ:)

Ska snart sätta mig med Jonathan och göra lite läxor, mitt lilla geni:) Han har inte så bra tålamod bara, igår att han helt svettig och upprörd när han gjorde sin matte läxa:) känner igen mig faktiskt..hehe

Nu lääängtar jag verkligen tills jag får lön, bara femton dagar kvar:// I am BROKE , very BROKE
fast min darling får lön på torsdag:))

Tjillevippen



Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi mysiga familjen är ni, alltså på riktigt, lät som ett slämt när jag skre de men de va inget skämt eheh :) haha aldeles svettig, hahaha, Linda nr 2 :)

2008-09-02 @ 22:30:53
URL: http://linakarinlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0