SKRATT

Idag har varit en glad och rolig dag på jobbet, har haft möten osv:) Skrattat hela eftermiddagen med jeanette och Stina:) två goa tjejer:)

Har fått mig några skratt idag med när Angie har sjukat sig med sin sjuuka humor och "åkommor" (( bara du som fattar >Angie ) hahahahahahahahhahaha..

Känns kul att vi har fått förtroendet att vara gruppledare med:)) Vi har ett ganska stort ansvar, och det gör arbetet lite roligare faktiskt:) Sen ger det ju lite extra klirr i kassan, katjingtjing

Är trött som en gnu bara men dert får swie te iblonn;)

Ja här sitter jag ännu i mina arbetskläder.....uäää jag känner mig verkligen groose, får nog ta mig i kragen och byta till msykläder , lägga mig i soffan med mina små barn och kolla bompi

Puss på er

¤And U can eat shit and die.....


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad jobbar du med=)

2008-09-02 @ 20:46:07
URL: http://jnm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0