Veckouppdatering

hejsan svejsan, som vanligt är jag uppe med tuppen, pigg som en lärka, eller nja det var väl att ta i:)
Berättar lite om veckan som gått, 

Måndags-Gekås,♥ Angie ♥med familj mötte vi där med:) åt massor av god mat efteråt ihop på en restaurang(?)
kebab i pitabröd, calzone, hamburgertallrik , kebabtallrik osv:) mmmmmm fick handlat massor av snygga kläder till pojkarna:))

Tisdags-ner på stan med Nanna shoppade kläder till Robin, lite vitaminer till barnen osv.

Onsdag- Astrids begravning i partille:(

Torsdag- Hem direkt efter jobbet sen iväg trill hajen med barnen så handlade vi tacos ingridienser:)) kul och gott:)alla åt som hästapållar

Fredag-  Hämtade alla barn efter jobbet, åkte ner till håstenshallen , handlade massor av goood plockmat,  västerbottenostpaj, salami och briepaj, grillade kycklingklubbor, potatissallad, färsk barkis mm:)) tände ljus och hade det allmänt mysigt jag och kidsen, Björn jobbade över......

Lördag- Björn jobbar , jag går med barnen till simmis hade jättekul:) sen hem börjar laga middag, kalops!!!!MMMMMM Robin och Nanna kraschar på soffan direkt efter simhallen, sen efter maten som var supergod kom Lina hit, med lite paketer till mig, två stora snygga tekoppar med fat från indiska:) plus lite thaithe, blev jätteglad, vi begav oss ut med barnen till lekplatsen, var där i ett par timmar, Patric och barnen kom med:))med MASSOR av godde
Gick in tittade lite på tv åt massor av godis,rostad majs,chips,mm barnen lekte och hade kul ute hela dagen:))
EN GO LÖRDAG!!

Söndag-  Ska se om jag gör lite Palt idag, är sååå sugen på det !!!! fast helst mormors palt :/ men jag får låtsas att hon gjort den:) till palten ska man ha lingonsylt och massor av bregott, ååå vad gott:)


Nu ska jag ta en smokey
puss och kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååååå paaaaaaaaaaaaaaaalt!!!

2008-09-22 @ 12:50:21
URL: http://linakarinlinnea.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gillar du kläder? Bli medlem här http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=2863 och du kan få 150 kr i presentkort på antingen H&M eller Gina tricot, det funkar :)

2008-09-22 @ 12:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0