Bröllop i Åkersberga:)

Igår tog jag x2000 upp till stockholm på morgonen, min älskling mötte upp mig där, thank god!! hade nog aldrig hittat ut därifrån annars.. Köpte en vanlig enkel bukett blommor med fem röda rosor i och ett pluttigt kort, när allt var klart och vi skulle betala så kostade denna lilla bukett 260 spänn......fi fan, värsta rånet faktikst, men skit samma, det var det värt.
 Körde ut till Åkersberga, hem till brudparet dso m ej var hemma, drack kaffe och tjötade med lite annat folk som oxå väntade där:)

Väl när det var dags så promenerade vi till Ekbacken ,där vigseln och festen ägde rum, solen sken:))
Mötte Lollos mor och far och kära bröder som jag inte sett på evigheter:) minglsde runt lite och drack lite skumpa:) åt lite snittar, det var trevligt, sen väntade alla med spänning, Lollo kom färdandes i en båt, de vandrade uppför gräsbacken så fina!!!snyft

När de väl var man och hustru, så var det dags för lite ma, mums säger jag bara, det var en god bulgursallad, till det rökt lamm och hjortronsås,kycklingfile med någon annan kall sås, lite bröd och tomater...damn vad gott, många roliga människor,trevlig underhållning, helt klart en toppenfest:)!!!!!!!!!!!!!!

Begav oss hem vid 22 tiden för att sen köra heeela vägen hem, resan gick bra, sov inte en blund, men kom isäng vid halv fyra, det var så gott att slockan:))

inu kommer lite bilder


Kommentarer
Postat av: Anonym

vrkade som ett fint och roligt bröllop :)

2009-08-23 @ 22:56:42
URL: http://linakarinlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0