Härligt

Igår hade vi världens mysigaste eftermiddag/kväll vid en sjö !
 solen värmde, barnen badade, vi fiskade ,gjorde upp en eld, grillade falukorv och pinnbröd:)MUMS
 Patric och Kille fick tre små abborrar:))
Det var så härligt, älskar att vara ute och fiska:)

Idag är Jonte sjuk, han har jätteont i halsen och feber:/ så det bli till att vabba idag,

Måste ner på stan och köpa mig nåt snyggt att ha till bröllopet, samt söka upp en liten present till brudparet:)) får de om min kära mor kan komma hit en stund och passa barnen.

Puss och kram
saknar min älskling a lot

Kommentarer
Postat av: Lajners

låter verkligen supermysigt! ska nog skaffa mig en rosa helikopter så jag kan åka över och umgås med er ;) Skorna kommer från Blanco! finns massa fint höstnytt nu överallt! Köp nu annars tar de slutt!

2009-08-21 @ 11:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0