Söndag..................

Storm och regn det är ju verkligen underbart.....

I fredags var jag och barnen hemma hos Karin och Lasse, firade att Sanna och Marcus har gift sig♥ det var supertrevligt, god mat och mycket trevliga människor:)) barnen lekte och hade jättekul:))
folket som var där: Krille, Angie, Emilia, Lina, Chris, Patric, Kevin, Kajsa, Mamma, Tomas, Emma, Jessica, Ewe och självlkart ♥Sannapanna och Marcusparkus♥

Lördagen så åkte jag barnen och Patric med barnen till sjönevads marknad, regnade som fan gick runt ett varv köpte lite tröjor,bröd och pokemonkort, åkte sen vidare till Patric, beställde pizza och slöade. 

Idag ska jag stääääda, det kan verkligen behövas i denna rövarkulan, fjooo..Men det är gott när det är gjort:)

Kommer lite bilder snart

puss och kram



 

Kommentarer
Postat av: Anonym

mm de va kul, inte ofta man går på "släktkalas" nu för tiden :)

2009-08-16 @ 19:26:45
URL: http://linakarinlinnea.blogg.se/
Postat av: Anonym

blockade du mig eller??????????????? hehe skoja! :D Vet faktiskt inte vad du lyckades göra. hmm.. jag kanske ploppar upp snart ige n:)

2009-08-17 @ 21:00:39
URL: http://linakarinlinnea.blogg.se/
Postat av: Anonym

ps ville inget särskilt fick bara lite linda absti :)

2009-08-17 @ 21:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0