Surri

hejsan svejsan
har fullt upp med inskolningar på två ställen...förkyld och jävlig är jag med...suck.. men men jag har inget val måste lösa det när gubben är iväg på jobb i Forsmark.

Igår så var Sanna, Marcus och Jessica här på besök:) Jättekul att få träffa Marcus, han visade sig vara en väldigt jordnära och trevlig kille:)¨

Senare på kvällen kom jessica tillbaka hit och hälsade på igen, det blev så sent så hon sov över:))

Nu ska jag snyta mig fixa iordning allihopa så traskar vi till dagis och sen till fritids...

Imorgon ska vi till karin och Lasse för en liten bröllopsfest:))
Nästa helg ska jag upp till Stockholm för att gå på lollo och Richards bröllop:)) Björn slutar jobba då så vi ska mötas upp nånstans i stockholmia:))

Ha det godis:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0