förlovning

japp det verkar banne mig så, ja alltså med kronprinsessan och hennes Daniel:) det är så gulligt tycker jag, en vanlig ockelbograbb hittar sig en prinsessa som snart ska bli hela sveriges drottning, aw vilken saga:)

Förkylningen känns mycket bättre, rosslar och så men what the heck, I am aliveeeee!!!! 

Snart ska jag hämta lilla nanna på dagis, hon sov när jag ringde dit:( kom hem lite tidigare idag så då fick hon stanna kvar och sova sin skönhetssömn, my little princess..


nu ska jag gå och hämta pluttan

puss och kram


Mina kids, to die for:)


Kommentarer
Postat av: L

liiiinda vad döljer du för miiig, i diiiina mörka öööögon!!!? en svag nyans.....av ljus nån stans.... MEN ENDÅÅÅÅÅÅÅÅ, en främliiiing

2009-02-28 @ 21:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0