Herpes

hej och hå det snöar idag, fint när allt blir vitt:))
 sitter här med ett fett munsår på läppen( ser ut som en männskonäbb ungefär...), en inåtböling och superförkyld + lite hosta......SUck...whyy good whyyy??;)

igår hade vi mysdag efter jag kom hem från jobbet, var ute på lekplatsen en stund, björn var redan där med barnen när jag kom hem, sen bastade vi , gick hem och kollade på the goonies (dödskallegänget) åt popcorn:))det kallar jag tisdagsmys jag läste högt i heeela filmen *krax* men barnen älskade den, som vi skrattade:)

Nu längtar jag lite efter min fina familj som är i thailand, ska bli kul att se kort och höra allt spännande som hänt:))eller vad säger du min käre lillebror?:)


nu ska jag röka , puss och kram


Kommentarer
Postat av: Sandra

hej linda om man nu får läsa din blogg så kan du kanske kunna ha en mörkare text man ser ju vad det står ...hehehehe ha det bäst hoppas att ni inte är sjuka hela tiden det har vi varit sen julas such!!!

2009-02-08 @ 09:09:18
URL: http://www.metrobloggen.se/sannisen
Postat av: Anonym

uppdatera snyggo!!!!

2009-02-12 @ 20:47:42
URL: http://linakarinlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0