2009

första inlägget på det nya året, får väl passa på att önska alla god fortsättning

Nyårsaftonen var helt underbart slö och mysig, kunde inte varit bättre, ♥
Gjorde kreolsk gryta igår, damn vad god den var, fick receptet av Katrin, MUMS!!!!!
Åt godis och kollade på film, bron till Terabithia, ni som inte sett den GÖR DET, snyft den var så sorglig ..
egentligen vet jag inte vad jag ska skriva om, hm


äsch puss på er
här får ni lite slumpmässigt utvalda bilder:)


jag och Jonte utanför slottet i Stockholm

Robin

Nanna funcity


Kommentarer
Postat av: Angie

hej hjärtat är i b hos carro!Kommer hem om nån dag, puss o kram pancho

2009-01-01 @ 23:17:57
Postat av: Lurvo

okidoki:))fast det visste jag redan för Monika har ringt:))

2009-01-03 @ 10:04:25
URL: http://lurvigalindas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0