Magsjuka

hejsan svejsan får väl blögga lite då så ni får lite att göra..

Veckan som gått har jag jobbat häcken av mig, allt mellan 9 och 12,5 timmar har det blivit, jag och Angie går och sjunger katsching katsching  eller money money money när vi tappar sugen, sen jävlar är det fart på oss igen, som dom snåla trollen vi är:))
Har inte hänt så mycket i veckan, miranda fick magsjuka i lördags tror jag det var, hon piggnade fort till men fick det igen:(( låg mittemot henne och vi sov som små prinsessor, när jag vaknar av att det fullkomligt sprutar ut sur klumpig spya rätt i mitt ansikte, det sved som eld i ögonen , stapplade mig upp till duschen( Björn tog ner Miranda till duschen)  det droppade och hängde spya över hela mitt ansikte och huvve som jag klöks...urgus, uäää ryser när jag tänker på det, duschade iallfalla av mig, sen var det inte så lätt att somna om , men efter att ha sovit ca 4-5 timmar vinglade jag mig upp till jobbet:))

Robin fick magsjuka natten till fredagen och Jonte fick magsjuka i gårkväll....GAAAH! hatar magsjuka.. men peppar peppar alla verkar mycket bättre nu:)) jag har spritat ner allt  kontroller, dörrhandtag,trappräcken skåpsknoppar ps kontroller mm mm hoppas  det hjälper

Nu är min familj i thailand och har det härligt:)) knappt avis alls.....hihih

nu ska jag ta bort min lilla gryta från spisen
 förresten igår åt jag och Angie kinabuffe i bua, har ätit från hennes talrik när hon inte orkade mera...Hon har kräkts och skitit hela natten....EMilia med.....suck

kram rakm

Kommentarer
Postat av: Anonym

ser du ... ja e inte sjuk å d MÅSTE bero på att ja drack öl vid datan igår när dom somnat/

2009-01-24 @ 20:10:07
Postat av: Anonym

fyyyyyyy faaaaaaan!!! hade fan dött om jag hade vaknat av det! uscha!

Hoppas ni blir bättre snart!

Saknar er!

Kram Sanna

2009-01-25 @ 13:42:04
Postat av: sofie

Men fy faaaaaasen vad vidrigt, hahahah. Krya på er!

Kram

2009-01-26 @ 10:46:30
URL: http://lillasoffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0