Strandsurr

hejsan svejsan in the lingonwood

Idag händer det nog inte alltför mycket, har härjat och rännt runt i flera dagar, stranden är ett underbart ställe att vara på när det är hett ute:)leka med barnen, umgås med min kära familj och bara ha det gott.

Igår kväll vid 18 tiden for vi ut till getterön för att möta upp, mamma,Tomas, Katrin, Kent,Patrik + alla barn, grillade, fiskade krabbor, badade, helt enkelt UNDERBART!! Begav oss hem vid niotiden, dusckade gick å la oss somnade som fyra små grisar, vaknade vid 0915 imorse, härligt!!
Har börjat fiska krabbor vid båtarna i småbåtshamnen, där finns riktiga baddarkrabbor, det är kul:))

Barnen älskar att vara med mormor och morfar, det är så kul att ha en så bra relation till dom:))

Måte ta mig upp till göteborg och gå till ett tattoo ställe som jag mailat , ska göra en fin en på benet, en gudinna som heter Guadalope, den ska jag tillägna min mormor och mamma för de är så starka kvinnor fulla med kärlek..

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0