Att jag inte dog

av skratt idag på jobbet, vi har anställt världens gulligaste farbror som heter Rexhep, jaa bara namnet i sig är svin coolt ju, bara det att Rexhep inte uttalas som det stavas utan man säger Redjep, ja iallfall, hahha
alla har kallat han REXHEPP typ hela dagen men iallfall så fick jag reda på det och sa det till en av tanterna på jobbet som har visat han idag våra rutiner, så jag typ halvviskade att han heter Redjep, då sa hon
-jasså är han!!
-jag ,hm vad då menar du
-men sa du inte att han var en Räddkäpp, ja du vet som en räddhare typ
hahahah jag dog av skratt , det lät sååå jädra roligt alltså,haha

Köpte med mig massor av fika hem idag som vi har mumsat i oss, vi behöver lite enrgi för det är snart dags att börja stäääda!!!! har bara gjort en toa men nu skajg upp på övervåningen och röja, med hjälp av tre barn:) kan bli kuul


puss och kram

Kommentarer
Postat av: Pancho

hahahaahahahahah!

2009-03-21 @ 07:23:28
Postat av: Anonym

haha :)

2009-03-22 @ 17:52:02
URL: http://linakarinlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0