Göteborg

Igår var det en härlig dag:) Åkte till Götet på förmiddagen, Björn släppte av mig och Jonte i stan sen åkte de andra vidare till farmor och Mandus.
Jag och Jonte strosade runt lite och småshoppade lite tröjor och klänningar ett duschdraperi mm, satte oss och fikade och hade det görmysigt.

Jonte blev lite gnällig efter några affärer och sa, men mamma fattar du inte att det känns som att allt mitt blod som jag har i kroppen är i fötterna:)haha , sen när vi eller rättare sagt jag var nöjd med shoppingen så hämtade Mandus upp oss vid stationen så åkte vi hem till guldheden och drack lite kaffe:)

på kvällen köpte vi mc donalds till alla utom mig, för jag var sugen på thaimat trodde jag, okej det var sådär gott med tre små rätter ,fast det var nåt äckligt i allt som smakade lakrits, undrar om det är fänkål (rys).. men det var ändå ok, men tacka vet jag kinamat:) kinabuffe i marinabaren eller vad det heter

Ja idag vaknade jag kl 5 det känns kul att aldrig kunna somna om på morgonen faktiskt..........slumrar väl en stund sen på soffan:)

Är bjuden på bröllop i august:D Lollo och Richard, så då blir det en tur upp till Stockholm:))kuuuul


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vad mysigt det låter :) Haha allt blod i fötterna :) det kan ju verkligen kännas så ibland =) Åh vad roligt med bröllop :) då får ni mellanlanda här om ni vill :)

2009-03-15 @ 12:28:34
URL: http://linakarinlinnea.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Crazy one

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-03-19 @ 05:57:03
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0