städtips:)

jadå jag har ett grymt, smörj in parkettgolvet med olivolja och citronsaft, damn vad det glänser:))

Jag och min kära mor fejjade här hemma i femton timmar ihop igår, fjooo och då har vi inte ens gjort övervåningen ännu:)) jävlar vad vi röjde och rensade, sen kom morfar hit med pizza från campino.MUMS, det kallar jag lyx:)

Nu är allt taget från top till tå här nere!!
 ska fortsätta med övervåningen idag. skönt när det är klart!!

Idag ska Robin på kalas till Anton

Ska lägga nytt golvi  köket, så nu ska jag surfa iväg och kolla på clickgolv

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

åååh vad härligt va? de är så skönt nar man har det riktigt rent och fint hemma :) bra tips, ska testa det! puss

2009-05-10 @ 15:08:42
URL: http://lillsörran

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0